Tijdens de les muzische vorming mochten we spelen en experimenteren met klei. Eerst oefenden we nog eens de basivormen (bolletjes maken, worstjes draaien, platte taartjes,...) Daarna kregen we ook enkele leuke opdrachten. Eerst moesten we een hand maken en daarna gaven we de hand aan onze rechterbuur. Zo kregen we allemaal een ander handje. Daar mochten we één ding aan veranderen. En dan schoven we de handjes weer door. Na allerlei leuke opdrachten kregen we ons eigen "nieuwe" handje terug.
dinsdag 28 januari 2014
dinsdag 7 januari 2014
tangram
Vandaag hebben we in de rekenles een tangram leren maken. Dit leek eerst heel gemakkelijk, maar al heel snel bleek dat dit niet zo simpel was. Na hard puzzelen hebben we dan toch allemaal een mooi figuurtje gemaakt.
maandag 6 januari 2014
Abonneren op:
Posts (Atom)





























































