2e leerjaar BSGO Park van Genk

Pagina's

  • startpagina
  • klasagenda
  • nuttige links

dinsdag 7 januari 2014

tangram

Vandaag hebben we in de rekenles een tangram leren maken. Dit leek eerst heel gemakkelijk, maar al heel snel bleek dat dit niet zo simpel was. Na hard puzzelen hebben we dan toch allemaal een mooi figuurtje gemaakt.








Gepost door http://jufisabelparkvangenk.blogspot.com/ op 07:32
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest
Nieuwere post Oudere post Homepage

Blogarchief

  • ▼  2014 (21)
    • ►  mei (2)
    • ►  april (4)
    • ►  maart (2)
    • ►  februari (4)
    • ▼  januari (9)
      • the cupsong
      • driedimensionale blokkenconstructies
      • Spelen met klei
      • verjaardag Valeria
      • toneel Zuidervis
      • nieuwe turn T-shirts
      • De verjaardag van Marwa
      • tangram
      • Franse les
  • ►  2013 (16)
    • ►  december (7)
    • ►  november (3)
    • ►  september (5)
    • ►  augustus (1)

Over mij

http://jufisabelparkvangenk.blogspot.com/
Mijn volledige profiel tonen
Thema Watermerk. Mogelijk gemaakt door Blogger.