2e leerjaar BSGO Park van Genk

Pagina's

  • startpagina
  • klasagenda
  • nuttige links

woensdag 13 november 2013

rekenen met de euro

Vandaag hebben we in de klas geoefend om te betalen met de euro. We oefenden met speelgoedgeld en hebben zelfs enkele dingen mogen kopen in ons winkeltje.













Gepost door http://jufisabelparkvangenk.blogspot.com/ op 02:19
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest
Nieuwere post Oudere post Homepage

Blogarchief

  • ►  2014 (21)
    • ►  mei (2)
    • ►  april (4)
    • ►  maart (2)
    • ►  februari (4)
    • ►  januari (9)
  • ▼  2013 (16)
    • ►  december (7)
    • ▼  november (3)
      • rekenen met de euro
      • bieb-bezoek in samenwerking met SOW
      • We tekenen een zebra
    • ►  september (5)
    • ►  augustus (1)

Over mij

http://jufisabelparkvangenk.blogspot.com/
Mijn volledige profiel tonen
Thema Watermerk. Mogelijk gemaakt door Blogger.